فروش استبلایزر (تنظیم کننده ولتاژ برق)

ترانسفورماتور تک فاز محصول شرکت مهندسی بافرتک bufertec
ترانسفورماتور تک فاز چیست؟
اسفند ۶, ۱۳۹۷
انواع مدرن یو اس پی، وفروش یو پی اس محصولی از شرکت بافرتک
فروش یو پی اس
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۸

با توجه به استفاده همه گیر از برق شهری و صنعتی در سطح کشور و میزان بالای بارهای موجود در شبکه، گاهی ایجاد اختلال در سطح ولتاژ بوجود می آید.

با توجه به اینکه تامین برق با پارامترهای ولتاژ و شکل موج استاندارد و مجاز از الزامات عملکرد مناسب و ایمن مصرف کننده های برقی می باشد، استفاده از استبلایزرها در مسیر مصرف کننده های حساس از الزامات می باشد.

با توجه به اینکه عمر دستگاه های برقی به ثبات مقدار جریان و ولتاژ دریافتی آنها بستگی دارد با هر تغییر غیر مجازی در مقدار ولتاژ، عمر مفید دستگاه ها کاهش می یابد لذا برای رفع  این مورد، استبلایزر کارایی خود را نمایش می دهد.

شاید در مصارف خانگی این تغییرات کمتر قابل مشاهده باشد اما در مصارف صنعتی که روزانه با دستگاه های برقی متنوع کارهای تولیدی و غیر تولیدی انجام می شود، وجود دستگاه استبلایزر امر مهمی به شمار می آید.

افت فشار برق شهری باعث بروز اختلالاتی در ورودی ولتاژ می کند که این برای برخی از دستگاه های حساس بسیار مخرب می باشد.  این اختلالات در قدرت نامی و راندمان مفید الکتروموتورها و دستگاه ها تاثیر نامطلوب داشته و همچنین باعث اتلاف انرژی نیز می گردد.

مصرف دستگاه استبلایزر مختص مصارف صنعتی نبوده بلکه می توانیم از استبلایزر در مصارف خانگی نیز استفاده نمود.

برای کنترل ولتاژ ورودی و ممانعت از افت ولتاژ  در دستگاه هایی مثل کامپیوتر، یخچال و فریزر، تلویزیون، ماکروفر، کولرگازی و … می توان دستگاه های استبلایزر خانگی را خریداری و در بخش ورودی برق خانگی قرار داد. با این عمل شما طول عمر دستگاه های برقی و الکترونیک خود را افزایش داده و از خرابی های زود بهنگام آنها  فارغ خواهید شد.

برای خرید دستگاه های استبلایزر می توانید با مراجعه حضوری به شرکت مهندسی بافرتک اقدام به خرید استبلایزر نمایید و یا با ایجاد ارتباط با این شرکت قبل از حضور، هر گونه مشاوره لازم در خصوص فروش استبلایزر را دریافت نمایید تا بتوانید اطلاعات کامل را از انواع محصولات استبلایزر دریافت نمایید.

مشاوره های شرکت مهندسی بافرتک هزینه ای ندارد و شما با خاطری آسوده می توانید تمامی سوالات خود را از متخصصان بافرتک دریافت نمایید. شماره های تماس برای فروش استبلایزر ۰۲۱۴۶۸۳۱۸۳۷, ۴۶۸۳۱۸۶۱ , ۴۶۸۷۴۳۷۹ می باشد و همچنین ارتباط مستقیم با شماره موبایل  ۰۹۱۲۱۲۱۲۲۱۷ را می توانید داشته باشید.

فروش استبلایزر و انواع آن از اولین محصولات شرکت مهندسی بافرتک می باشد لذا این شرکت سابقه حضور در بازار را برای فروش استبلایزر از دیرباز دارد.

سوالاتی که بیشتر مشتریان از شرکت مهندسی بافرتک می نمایند در خصوص بهترین و مناسبترین زمان فروش استبلایزر می باشد. برای پاسخ به این سوال می توان گفت که با توجه به افزایش میزان فروش استبلایزر در روزهای اخیر، بهترین و مناسب ترین زمان برای تهیه و خرید دستگاه استبلایزر هم اکنون می باشد چرا که برق شهری ایمن، همیشه مورد نیاز همگان می باشد.

شما با ثبت دیدگاه و نظر خود می توانید ما را هر چه بهتر نسبت به ارائه خدمات مرتبط با فروش استبلایزر راهنمایی نمایید و برای دریافت تخفیف نیز می توانید با ما در تماس باشید.

مطمئنا مشتریان دائمی ما همیشه در فروش استبلایزر و محصولات دیگر از تخفیفات ویژه ای  بهره مند می باشند.

فروش استبلایزر چه مزایایی دارد و مهم ترین مأموریتش از چه قرار است؟

فروش استبلایز ، با مشکل نویز جریان و نوسان بار الکتریکی سال هاست دست به گریبان هستیم، دست این وسیله برقی را به گرمی می فشاریم و از حضورش استقبال می کنیم.استبلایزر ابزاری است الکترونیکی که مهم ترین مأموریتش را حذف نوسانات ولتاژ اعلام می کند.

اما پیش از آن مایل هستیم، جزئیاتش را بهتر  بشناسیم و رسالتش را دقیق تر جویا شویم تا اهمیت خرید و فروش استبلایزر را بهتر درک کنیم.

قبل از پرداختن به جزئیاتی در مورد اهمیت و فروش استبلایزر ، اگر موافق باشید طبق معمول، بحثمان را با تعریفی آغاز کنیم که معنی استبلایزر را روایت می کند و مفهومش را عیان می سازد.

استبلایزر (Stabilizer): “تثبیت کننده ولتاژ”، کلیدی ترین عبارتی است که استبلایزر را تعریف می کند.

استبلایزر برق متناوب شهر را (AC) دو دستی می پذیرد و پس از تنظیم نمودن ولتازش آن را روانه مقصد (هر دستگاه برقی که میزبان جریان برق است از یک رایانه شخصی گرفته تا سیستم چاپ) می نماید

به همین واسطه نام دیگری که به استبلایزر اطلاق می شود تنظیم کننده اتوماتیک ولتاژ است (AVR: Automatic Voltage Stabilizer).

به واسطه استبلایزر در میزان برق مصرفی صرفه جویی خواهد شد، علاوه بر این، دستگاه برقی به یمنِ دریافت بهینه و مناسب برق، از خراب شدن زودهنگام در امان خواهد بود.

در نتیجه فروش استبلایزر می تواند مشکل اساسی افت و خیز جریان برق و از کار افتادگی وسایل برقی را به راحتی مرتفع نماید و آسایش و راحتی را برای دارندگان وسایل برقی به ارمغان آورد.

به بیان ساده تر باید گفت:

استبلایزر، توزیع یکنواخت جریان برق را نوید می دهد و با حضورش ولتاژ برق، ثبات و یکسانی را تجربه می کند. با این معرفی، در ادامه به بحث پیرامون فروش استبلایزر

می پردازیم.

استبلایزر t63

بافرتک، از فروش استبلایزر تا فروش یو پی اس

فروش استبلایزر، رسالتِ بافرتک

ما در مجموعه بافرتک سال هاست با عرضه و فروش استبلایزر ، دست و پنجه نرم می کنیم و پس از دو دهه تجربه اکنون مفتخریم که در این حوزه از رضایتمندی بالای مشتریان خود بهره مند هستیم.

تلاش ما بر این است تا

در ادامه فعالیت خویش در سطح کشور بتوانیم قله های فروش استبلایزر را فتح کنیم. فروش استبلایزر علاوه بر اینکه رسالت ماست، وظیفه، تعهد و آغاز مسئولیت ماست.

فروش استبلایزر در مدل های مختلف توسط مجموعه بافرتک انجام می گیرد که از جمله آن ها می توان فروش استبلایزر سروو موتور (SVC-TNS-SBW و MSTL-M3STL) را نام برد یا به فروش استبلایزر STEP تک فاز (پدیده ۲۰، T120، T63، پسند و پدیده ۱۰) اشاره کرد.

بافرتک، علاوه بر فروش استبلایزر در زمینه فروش یو پی اس هم فعالیت دارد.

فروش استبلایزر در سال های اخیر به دلیل غیر قابل کنترل بودن ولتاژهای برقی بسیار افزایش یافته و شما می توانید با خیال راحت یکی از بهترین و با کیفیت ترین این محصول را از وب سایت اینترنتی پیش روی خود تهیه و خریداری کنید تا از این طریق تمام وسایل و لوازم برقی خود را از خطرات ناشی از تغییرات ولتاژ برق حفظ نمایید. برای خرید آسان و سریع این محصول می توانید از وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام نموده و یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های استبلایزر را تهیه و مورد استفاده خود قرار دهید.

اهمیت فروش استبلایزر در دنیای مدرن امروز

( فروش استبلایزر به واحد های مسکونی تا ایستگاه های رادیویی)

می گویند استبلایزر سال هاست گوی رقابت را از آن خود نموده و به عنوان فاتح میدان، یکه تازی می کند. در پایان این بخش شما هم پای این گفته، مُهر تأیید خواهید زد و صحت و سقمش را قاطعانه خواهید پذیرفت.

این عبارت که “در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد” این جا مصداق می یابد. ساده تر بگوییم، جریانِ برق شهر همیشه بدون نوسان توزیع نمی گردد و طبق قاعده به دست شهروندان و هزار و یک صنعت و مرکز نمی رسد.

با رشد روزافزون جمعیتی که طالب برق شهرند و وسایل و تجهیزاتی که تشنه جریان الکتریسیته هستند (وسایلی که عملکردشان را وامدار جریان برقند)، طبیعی است که در زمان حین توزیع برق، شاهد مشکلاتی باشیم که از جمله آن ها می توان قطع مداوم برق و یا افت ناگهانی و پیوسته ولتاژ را نام برد.

لزوم فروش استبلایزر

در اینجا لازم می دانیم مختصری به لزوم فروش استبلایزر اشاره اشته باشیم. حتما می دانید ولتاژ برق شهری، ۲۲۰ ولت است اما بار ها در طول سال شاهد ولتاژهایی بالاتر و یا پایین تر از این حد می باشیم. برای درک بهتر یک رایانه ی شخصی را در نظر بگیرید،

زمانی که رایانه شخصی را به پریز متصل می کنیم تا به ایفای نقش بپردازد انتظار داریم مرتبا برق شهر را با ولتاژ ۲۲۰ ولت دریافت کرده و بدین واسطه مسئولیتش را تمام و کمال انجام دهد.

اما همان طور که گفتیم ولتاژ جریان به کرات کمتر از ۲۲۰ ولت گزارش می شود یا بالاتر می رود. نتیجه چنین اتفاقی چیست؟ خوابیدن موتور و آسیب دیدن پاور. اما راه حل چیست؟

قطعاً استفاده از استبلایزر. اینجاست که حضور استبلایزر مثل یک پیشنهاد طلایی عمل می کند. آنگاه که ولتاژ در تلاش است تا خودش را به ۲۲۰ ولتاژ برساند،فروش استبلایزر، به کمکش می شتابد و یاریش خواهد داد.

علاوه بر این، هنگامی که ولتاژ برق عدد ۲۲۰ ولت را رد می کند، استبلایزر راهش را سد کرده و آن را به ۲۲۰ ولت بر می گرداند. خلاصه این که با وجود استبلایزر دلمان از ثابت بودن ولتاژ قرص است و خاطرمان جمع است که نوسانات پی در پی ولتاژ، خطرآفرین و دردسرساز نخواهد شد.

(بهتر است همین جا پرانتزی باز کنیم و عنوان نماییم به واسطه افت ناگهانی ولتاژ برق، شاهد افت دور موتور رایانه یا هر وسیله

برقی دیگر خواهیم بود.

نتیجه این امر گرم شدن موتور است که نشان می دهد بخشی از انرژی جنبشی در حال تبدیل به گرما و اتلاف است از این رو عدم استفاده از استبلایزر تا میزان زیادی به هدر رفتن جریان برق دامن می زند و به عبارتی انرژی را تباه می سازد.

پس مصمم تر از قبل حضور آن و فروش استبلایزر به فال نیک می گیریم و عرضه و فروش استبلایزر بهینه را الزامی قلمداد می کنیم.

امتیازات دیگر عرضه و فروش استبلایزر

مزایای فروش استبلایزر وحضور آن به همین جا ختم نمی شود. استبلایزر که تاکنون ثابت کرده مزایای متعددی در چنته دارد آن زمان که به دلیل وجود یک خطا در مدار، اتصال کوتاه رخ می دهد، هشدار می دهد و با قطعِ به هنگام جریان برق، جلوی آسیب های احتمالی را می گیرد.

این کار را به واسطه یک میکروکنترلر هوشمند انجام می دهد.این طور بگوییم، میکرو کنترلر هوشمند همان برگ برنده ای است که استبلایزر بدان می نازد و بدین واسطه حتی از رقیبی همچون یو پی اس هم سبقت می گیرد.

نمی توان به عنوان نتیجه ای کلی، اهیمیت فروش استبلایزر را بالا برد و آن را برتر از اهیمیت فروش یو پی اس دانست. تنها به لطف وجود میکروکنترلر هوشمند در استبلایزر، فروش استبلایزر از برخی جهات نمره قبولی بهتری می گیرد.

این بخش را با یک نکته کلیدی به پایان می بریم: استبلایزر مانعی است بر سر راهِ قطعِ جریان برق.

با حضورِ و فروش استبلایزر شاهد قطع مدام جریان برق نخواهیم بود مگر این که ولتاژ حتی از حداقل و حداکثر ولتاژی که برای دستگاه در نظر گرفته شده (آستانه تحمل سیستم) نیز فراتر رود،

اینجاست که استبلایزر از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کند، و اعلام می کند که کاری از دستش ساخته نیست و در نهایت جریان الکتریسیته قطع می گردد.

به هر حال نکات یاد شده به اندازه کافی  تولید، مزایا، عرضه و فروش استبلایزر را توجیه می نماید.

استبلایزر تولید شده توسط بافرتک

فروش استبلایزر و انواع مختلف آن 

پیش از آن که مروری بر فروش استبلایزر و انواع آن داشته باشیم، نگاهمان را به کاربردهای کلیدی آن معطوف می سازیم.

کاربرد استبلایزر تنها در صنایع بزرگ خلاصه نمی شود همان طور که به واحد های مسکونی هم محدود نیست.

می توانیم خدمات خرید و فروش استبلایزر را به منزل خود باز کنیم و سلامت یخچال، فریزر و دیگر دستگاه های برقی را تضمین نماییم، در صنعت می شود جایگاهی به استبلایزر اختصاص داد و عملکرد صحیح دستگاه های بزرگ را تضمین نمود

قادریم به حضور استبلایزرها در آسانسور روی خوش نشان دهیم یا حتی جای پای آن را در ایستگاه های مخابراتی و رادیویی محکم نماییم.

واضح است استبلایزری که قول می دهد جریان را با ولتاژ ثابت به دست یخچال برساند با آن استبلایزری که متعهد می شود هوایِ یک ایستگاه رادیویی را داشته باشد و نگذارد آب در دلش تکان بخورد تفاوت های فاحشی دارد. پس می پذیریم استبلایزر دارای انواع متفاوتی است و تصمیم می گیریم انواع آن را زیر ذره بین ببریم.

استبلایزر بر دو نوع است:

فروش استبلایزر در دونوع استبلایزر رله ای و استبلایزر SERVOE

فروش استبلایز در نوع است که در نوع اول که نامش را رله ای می گذاریم، اصلاح ولتاژ برق به صورت پله ای رقم می خورد.

در این مدل گویِ بازی در اختیار چند رله و ترنسفورمر است. داستان از این قرار است که استبلایزر یا همان (AVR)، با سوئیچ کردن میان رله های موجود و اتصال با ترنسفورمر، در تلاش است رسیدن به ولتاژ مورد نظر را محقق سازد.

ممکن است استبلایزر خود را با هدف افزایش ولتاژ گره زده باشد یا درصدد کاهش ولتاژ باشد. برای نیل به این هدف، ترنسفورمری در کار است، تعدادی رله در کنارش، مدار یکسوکننده و واحدی تحت نام میکروکنترلر.

فروش استبلایزر در نوع دوم، همه چیز حولِ یک سروو موتور می چرخد. این سروو موتور است که با در دست گرفتن میدان بازی، تردستی را آغاز می کند و برای اصلاح ولتاژ می جنگد. در مواردی با دقت ولتاژ خروجی بالا (معمولا مثبت و منفی ۱ درصد)، کاربردی است

با نوسان ولتاژ برق ورودی تا مثبت و منفی ۵۰ درصد قابلیت پاسخگویی دارد.

به عنوان آخرین بخش از مقاله پیش رو، باید بگوییم فروش استبلایزر را از نظر میزان ولتاژ هم می توان طبقه بندی نمود.

استبلایزر ممکن است تک فاز باشد که ولتاژی در محدوده ۱۴۰ تا ۲۶۰ ولت را قادر به مدیریت است یا سه فاز باشد که ولتاژ ۲۸۰ تا ۴۵۰ را کنترل و هدایت می نماید.

فروش استبلایزر

آیا شما نیز به دنبال خرید بهترین و بی نظیرترین انواع استبلایزر هستید؟ آیا می دانید که باکیفیت ترین این دستگاه را از کجا می توان خرید کرد؟ از شما دعوت می کنیم که در این بخش با ما همراه باشید تا اطلاعات ارزنده ای را در این خصوص به دست بیاورید. همان طور که می دانید دستگاه استبلایرز یکی از پرکاربردترین و بهترین دستگاه ها برای مراقبت از تمام لوازم برقی گران بهای شما می باشد به گونه ای که شما می توانید با تهیه و نصب این دستگاه سرعت ولتاژ برق را کنترل نموده و تمام لوازم برقی منزل خود را از خطر سوختگی و آسیب حفظ نمایید. امروزه با توجه به کاربرد بی نظیر این دستگاه شاهد افزایش فروش استبلایزر در سراسر کشورمان هستیم.

بالا بودن فروش استبلایزر نشان دهنده ی با کیفیت و کاربردی بودن این محصول می باشد به طوری که شما نیز می توانید با خ

یال راحت اقدام به خرید و استفاده از این محصول داشته باشید. امروزه نیز شرکت های بسیار زیادی به دنبال طراحی و تولید انواع بسیار مختلف از دستگاه استبلایزر می باشند و هر کدام از این شرکت های تولید کننده سعی بر آن دارند تا بهترین و با کیفیت ترین دستگاه را تولید و به بازار عرضه کنند که در این میان برای حمایت از تولید داخلی می توانید با کیفیت ترین دستگاه های ایرانی که با تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است را در اولویت های خرید خود قرار دهید. در ادامه ی مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد عوامل موثر بر فروش استبلایزر و خرید این محصول از شرکت مهندسی بافرتک توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

عوامل موثر در فروش استبلایزر

خرید و فروش استبلایزر یکی از داغ ترین فعالیت ها در روزهای اخیر می باشد چرا که عوامل بسیار زیادی بر فروش استبلایزر موثر بوده که از مهمترین این عوامل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

–          میزان مصرف برق در فصل تابستان افزایش می یابد.

–          قیمت تمام لوازم برقی به شدت افزایش یافته است و مردم نیز به دنبال موثرترین راه برای حفظ و نگهداری از این وسایل هستند.

–          شرکت های داخلی توانسته اند محصولات بسیار با کیفیت و هم رده با محصولات خارجی را تولید کنند و این امر توجه بسیاری از مردم را به سوی خود جذب کرده است.

–          قیمت دستگاه استبلایزر بسیار مناسب و معقول می باشد و خریداران به راحتی می توانند این محصول را تهیه کنند.

بهترین زمان خرید استبلایزر

یکی از رایج ترین سوالاتی که برای بسیاری از خریداران در زمان خرید استبلایزر به وجود می آید، بهترین و مناسب ترین زمان خرید این محصول می باشد. برای پاسخ به این سوال می توان گفت که با توجه به افزایش میزان فروش استبلایزر در روزهای اخیر، بهترین و مناسب ترین زمان برای تهیه و خرید دستگاه استبلایزر هم اکنون می باشد و شما می توانید به راحتی و با صرف چند دقیقه از وقت خود، یکی از بهترین و با کیفیت ترین این محصول را تهیه نموده و آن را سفارش دهید. در خرید این محصول می توانید راهنمایی های لازم را به دست آورده و با مقایسه انواع مختلف دستگاه استبلایزر یکی از بهترین آن را تهیه و خریداری کنید تا بتوانید به مدت طولانی و با گارانتی طولانی مدت آن را مورد استفاده قرار دهید. فصل تابستان فصلی می باشد که میزان مصرف برق در این فصل افزایش می یابد و همین امر نیز سبب تغییرات بسیار بالایی در ولتاژهای برق مصرفی شهری می شود به همین جهت توصیه می شود که در اولین فرصت به وجود آمده اقدام به خرید و تهیه دستگاه استبلایزر مورد نظر خود داشته باشید.

خرید استبلایزر از شرکت مهندسی بافرتک

شرکت مهندسی بافرتک یکی از بهترین و پیشرفته ترین شرکت ها در زمینه طراحی و فروش استبلایزر می باشد به طوری که شما می توانید تمام محصولات تولیدی این شرکت را در صفحه ی اول وب سایت پیش روی خود مورد مشاهده قرار دهید. توجه داشته باشید که مهندسین این شرکت با به کارگیری بهترین و به روزترین تکنولوژی های جهان توانسته اند توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کنند و هم چنین حجم بالایی از محصولات خود را به کشورهای مختلف جهان صادر نمایند. اگر شما نیز به دنبال خرید بهترین و با کیفیت ترین محصول هستید، می توانید از وب سایت اینترنتی پیش روی خود یکی از بهترین آنها را انتخاب کرده با پر کردن فرم خرید و سفارش خود گام اولیه را برای خرید این محصول بردارید. فروش استبلایزر در شرکت بافرتک به شکل باور نکردنی در حال افزایش است چرا که قیمت های ارائه شده برای محصولات این شرکت بسیار مناسب و معقول بوده و خریداران می توانند به راحتی با بودجه ی در اختیار خود اقدام به خرید و سفارش این محصول داشته باشند. شما نیز می توانید هم اکنون از وب سایت پیش روی خود اقدامات لازم را برای خرید بهترین دستگاه استبلایزر انجام دهید.

نکات مورد توجه در خرید استبلایزر

همانطور که در بخش های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد در سال های اخیر شاهد افزایش فروش استبلایزر هستیم به طوری که بسیاری از شرکت ها و ساختمان ها برای کنترل برقی مصرفی شهری به دنبال تهیه و نصب دستگاه استبلایزر هستند. نکات قابل توجهی وجود دارد که بایستی در هنگام خرید این دستگاه مورد توجه واقع شود تا شما بتوانید یک خرید موفق آمیز را داشته باشید. از مهم ترین این نکات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

–          هنگام خرید حتما به نوع ولتاژ و قدرت آن توجه داشته باشید.

–          آدرس محل تحویل دستگاه را با نهایت دقت وارد کنید تا همکاران ما بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل دهند.

–          در صورت به وجود آمدن هرگونه سوالی می توانید با همکاران ما در تماس بوده و راهنمایی های لازم را اخذ کنید.

–          در مورد گارانتی و طرز استفاده از دستگاه استبلایزر اطلاعات کافی را به دست بیاورید.

–          تمام اطلاعات درج شده در فرم تماس را با دقت وارد نمایید تا همکاران ما بتوانند در اسرع وقت با شما در ارتباط باشند.

خرید دستگاه استبلایزر مورد نظر خود را به تاخیر نیندازید و هم اکنون از وب سایت پیش روی خود اقدام به خرید داشته و در کوتاه ترین زمان ممکن نیز این محصول را مورد استفاده قرار دهید.